2013. április 23.

Szabad Nógrád XII. évf. 50. szám 1956. június 23.



4.p.”Két levél gyufa ügyben”  - Grossz Sándor Kisterenye  -
„Még ez év március 15-én felküldtem egy újítási leírást (a kétfejű gyufa) az Országos Találmányi Hivatalnak… A gyufagyártól sokáig vártam a választ, közben levélben is érdeklődtem, végül május 10-én személyesen mentem fel a gyufagyárba és ott közölték, hogy az öltet jó, de műszakilag nem kivihető. Még a gyárba is bevittek, bemutatták, hogyan készül a gyufa, és éppen az ott látottak után nem tudom megérteni, miért nem foglalkoznak az ötlettel, miért ne lehetne azt megvalósítani. …
…Én nem vagyok mérnök, csak kereskedelmi képesítésem van, de nem tudok napirendre térni afölött, hogy ilyen könnyen kimondták, hogy megvalósíthatatlan. …”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése